Türk vatandaşları için 5 adada Kapı Vizesi bulunmaktadır. Kapı Vizesi ile seyahat eden kişiler, istedikleri tarihte en fazla 7 gün boyunca, belgelenen konaklama süresi kadar tek bir adaya seyahat edebilirler

Rodos Turu Aynı Gün Gidiş Dönüş

FETHİYE ÇIKIŞLI FERİBOT
İLE GÜNÜBİRLİK

Haftanın Her Cumartesi Günleri
FETHİYE – RODOS - MANDRIAKI - ESKİ KENT – ŞÖVALYELER CADDESİ – SOKRATES MEYDANI – TÜRK OKULU –
LINDOS – KOLYMPIA
Fethiye limanına gidiyor ve Sabah saat 07:30' da Fethiye Limanında Pasaport ve gümrük işlemlerinin
ardından 08:30 da Rodos Adası`na gitmek için yola koyuluyoruz. Keyifli ve hızlı bir feribot
yolculuğunun ardından Rodos'a ulaştığımızda ilk olarak ada merkezinde gezintiye çıkıyoruz. Bu
esnada Yeni Çarşı ( Mandriaki ), Metropolithane, İtalyan mimarisinin en güzel örneklerinden biri
olan Adliye Binası, Deniz Kuvvetleri Binası, Postahane, Valilik, Devlet Tiyatrosu ve Murat Reis
Camii gibi yapıları yakından görüyoruz. Günün en güzel saatinde Rodos Eski Kent'e tarihi sur
duvarlarını geçerek ilk adımımızı atıyoruz. St. John Şövalyeleri, Osmanlı ve İtalyanların ortak
birikimini yansıtan kale içinde Şövalyeler Caddesi, Müslüman Kütüphanesi, heykel ve mozaikleriyle
ünlü Grand Master (Büyük Usta ) Sarayı ve bir zamanlar şövalyelerin hastanesi olan Arkeoloji
Müzesi, Süleyman Cami, Saat Kulesi, Türk Okulu ve İbrahim Paşa Cami gibi yapıları yakından
tanıdıktan sonra öğle yemeği için serbest zaman hem de doyasıya gezme fırsatımız oluyor. Gün
sonunda Rodos Limanı'na dönüyor ve gümrük işlemlerimize başlıyoruz. Feribotumuzla seyahatimizin
ardından Fethiye'ye varıyoruz. TILOS TRAVEL turunda tekrar buluşmak dileği ile vedalaşıyoruz.